Utredningskontot och efterlysning av mottagare till inbetalningar

Mottagare av inbetalningar efterlyses.

Vi vill påminna om vår förteckning över oklara inbetalningar. Här finns både små och stora inbetalningar där vi inte fått svar från avsändaren och sektionen Ekonomi har därför inte kunnat placera dem på rätt institution.

Oklara inbetalningar

Sprid gärna denna förteckning till personer på din institution som kan förväntas sakna dessa inbetalningar.

Känner du igen någon inbetalning? Skicka i så fall underlag till kundfunktionen via supportformuläret, välj kategori "Inbetalning till LU/Utredningskonto" och ange löpnumret.

Sektionen Ekonomis supportformulär

Obs! Ta ut avstämningsrapporten för utredningskontot dagligen eftersom det kan tillkomma poster ända tills sista dagen. Det kan även tillkomma poster på förteckningen över oklara inbetalningar.