Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Beställning av betalning utan faktura – ny rutin

En ny rutin införs när det gäller ”Beställning av betalning utan faktura”. Den gamla funktionen i beställningsflödet under Inköp/Alternativ kommer att stängas ner inom kort.

Du är välkommen att använda den nya rutinen direkt.  Beställningen sker nu med en blankett, länk till den finns på Lupins startsida längst ner till höger. Fyll i blanketten, bifoga underlag och tryck på skicka. Beställningen skickas till sektionen Ekonomi som kopplar ihop beställning och underlag till en faktura som skickas till skanningen. Samtidigt lägger vi upp leverantören i leverantörsregistret och du får ”fakturan” för granskning och attest precis som en vanlig faktura.