Internfakturering tentamensvakter Pedagogiskt studentstöd

För att Pedagogiskt studentstöd ska kunna ersätta tentamensvakter krävs att studenten har ett giltigt besked om riktat pedagogiskt stöd.

Följande gäller vid fakturering:

1. Fakturering sker tertialsvis och följer därmed boksluten.
  2. Sammanställ en lista som läggs som en bilaga på fakturan där nedanstående framgår för varje student. Lägg varje student som en egen rad (men inga personuppgifter om vare sig studenten eller tentamensvakt).
    1. Kurskod
    2. Diarienummer/ärendenummer i Nais
    3. Timmar som tentamensvakten varit aktiv
    4. Kostnad
  3. Fakturan ställs till Sektionen student och utbildning, Kia Olsson.

Information om pedagogiskt stöd finns på Medarbetarwebben