Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Avdelningen inbetalningar och redovisning har planeringsdagar 26-27 september

Den 26-27 september har avdelningen för inbetalningar och redovisning ändrade öppettider. Vår servicetelefon (24600 – 2 – X, resp. 24600 – 3) håller stängt båda dagarna. Det går givetvis att skicka mail (kund [at] eken [dot] lu [dot] se, kundupplagg [at] eken [dot] lu [dot] se, redovisning [at] eken [dot] lu [dot] se) till oss men svaren kan dröja till torsdag.

Externa kundfakturor som ställs ut under dessa dagar kommer gå iväg till kunden på torsdag.