Teamsträff: Upplägg av aktivitet – hur och varför?
Upplägg av aktiviteter i Raindance är en viktig arbetsuppgift. Uppgifterna du lägger in på aktiviteten styr flera funktioner, till exempel periodiseringskontering, samfinansiering, skapande av fakturor och rekvisitioner, samt koppling till olika system. Det är därför viktigt att tänka igenom upplägget så att det blir rätt.
Nu bjuder vi in till en Teamsträff där vi kommer berätta om vad du behöver tänka på. Passa på att ställa frågor om sådant du undrat över.
Tid: 22 oktober kl 10.00 – 11.00
Välkommen med din anmälan senast 17 oktober. Vi skickar ut Teamslänken några dagar före träffen.
Save the Date!
Lägg in dessa träffar i din kalender. Mer information kommer inom kort.
Systemnyheter och förbättringar i inköpsprocessen – Från inköp till betald faktura
14 november kl 9.00 – 12.00
Träff på plats, Palaestra
Teamsträff: Bokslutsträff 2024 – Viktigt att tänka på inför årsbokslutet
2 december kl 10.00 – 11.00