Verksamhetsrapport Tertial 1 och prognos 1 2020 i EOS

Anpassad ambitionsnivå.

Med tanke på den osäkerhet som råder med anledning av den pågående pandemin anpassar vi ambitionsnivån i detta bokslut.

Verksamhetsrapporteringen för tertial 1 2020 i EOS öppnar den 23 april.

Verksamhetsrapport T1 2020 ställer vi endast krav på att fakulteterna ska göra. Sedan avgör respektive fakultet på vilken nivå institutionerna ska göra verksamhetsrapport för tertial 1 2020.

Prognos 1 2020 kommer att öppnas men Sektionen Ekonomi kommer inte att begära in några siffror i Prognos 1. Datum för klarmarkering saknas därför i tidplanen och det är även för Prognos 1 upp till varje fakultet att gå ut med lokala anvisningar.

Viktigt att ni löpande tar del av informationen som sprids via Ekonominytt och via fakulteternas egna kanaler för att hålla er uppdaterade.

Tidplan för tertialbokslutet